Vše o nákupu

DOPRAVA

Avonnest

  • Cena je ZDARMA
  • Váš nákup bude připraven na naší prodejně a o jeho vyzvednutí budete informováni.
  • Objednávka na prodejnu je zcela zdarma.
  • Osobní odběr je možný v Neštěmicích v prodejně Avonnest. Denně od 13.00 do 18.00 a v sobotu od 9.00 do 12.00.
  • Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si prosím přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.
  • Pro osobní odběr si nezapomeňte číslo své objednávky.
  • Doba uložení vaší zakázky bude 7 dnů.
  • Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.

  • Maximální hmotnost zásilky do 15kg
  • Cena ZDARMA ( pro objednávky od 1.500,- Kč )
  • Cena 85,- Kč ( objendávky do 1.500,- Kč )
  • Zásilka Vám bude doručena běžně do druhého pracovního dne a to na Vámi vybranou Balíkovnu.
  • Síť Balíkoven obsahuje více než 2500 poboček.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • Pro zásilku si na Balíkovnu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • Pro vyzvednutí zásilky stačí sdělit jméno a kód, který Vám byl zaslán formou SMS nebo emailem. 
  • Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku nebo platební kartou. Případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou přímo na našem e-shopu.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Více informací naleznete zde

logo_zasilkovna

  • Maximální hmotnost zásilky je 5kg
  • Cena ZDARMA ( pro objednávky nad 1.500,- Kč )
  • Cena 89,- Kč ( objednávky do 1.500,- Kč )
  • Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Ujistěte se před vyzvednutím balíčku zda Vaše výdejní místo přijímá pro případnou platbu platební karty. Ověřit si výdejní místo můžete zde.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů v období Vánočních svátku se může doba lišit.
  • Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky

  • Maximální hmotnost zásilky 5kg
  • Cena ZDARMA ( pro objednávky nad 1.500,- Kč )
  • Cena 89,- Kč ( pro objednávky do  1.500,- Kč )
  • Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě PPL Parcel.
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů v období Vánočních svátku se může doba lišit.
  • Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky

  • Maximální váha zásilky do 31,5 kg
  • Cena ZDARMA ( pro objednávky nad 1.500,- Kč )
  • Cena 138,- Kč ( pro objednávky do 1.500,- Kč a hmotnost zásilky do 20kg )
  • Cena 199,- Kč (pro objednávky do 1.500,- Kč a hmotnost zásilky nad 20kg a ne více než 31.5kg )
  • Cena Individuální pro zásilky nad 20kg - zákazník bude informován o způsobu dopravy telefonicky
  • Balík Vám kurýr doručí na adresu obvykle následující pracovní den. Pokud Vás kurýr nezastihne, může jí zanechat na některém výdejním místě (PPL Parcelshopu).
  • Expedici Vám vždy potvrdíme SMS zprávou a e-mailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací službu PPL.
  • V den rozvozu obdžíte ráno SMS s dvouhodinovým oknem, kdy Vám bude balík doručován. V SMS zprávě budete mít také kontakt na řidiče.
  • Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby PPL: sledování zásilky.

PLATBA

dobírka

  • Platba dobírkou 39,- Kč
  • Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi) nebo na poště.

Bankovním převodem

  • Platba zvýhodněna bonusem 10,- Kč - VÝHODNÉ
  • Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u České spořitelny. Po obdržení platby odesíláme zboží a odesláme informaci emailem o tom kdy zásilka dorazí.
  • Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

  • Platba zvýhodněna bonusem 10,- Kč - VÝHODNÉ
  • Čím dál více popilární a velmi bezpečná platba kartou mrknutím oka a díky funkci Fastpay GP webpay si dokáže zapamatovat číslo karty a nabídnout je při příštím nákupu. Možnost platit i pomocí karet uložených v účtu GPAY a APPLE PAY.
  • Přijímáme karty VISA, VISA Electron, Master Card, Maestro, Diners Club, Google Pay a Apple Pay

  • Platba zvýhodněna bonusem 10,- Kč - VÝHODNÉ
  • Jednoduše a rychle zaplatíte na pár kliknutí ze svého účtu u České spořitelny s nastavenými údaji.
  • Rychle, bezpečně a jednoduše během pár kliknutí.

  • Platba zvýhodněna bonusem 10,- Kč - VÝHODNÉ
  • Oblíbená a velice jednoduchá, spolehlivá a bezpečná platba pomocí uložené karty ve Vašem telefonu.

Hotovost

  • Platba je ZDARMA
  • V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je zboží pro Vás zarezervováno a poté si jej můžete vyzvednout na naší prodejně n Neštěmicích.
  • Na prodejě přijímáme platby kartami VISA, MASTER CARD, i digitální peněženkou Google Pay (Android, iOS) a Apple Pay (iPhone, Apple Watch, iPad, Mac)

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

Je-li zákazníkem spotřebitel, reklamace se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, s přihlédnutím k upřesnění v tomto reklamačním řádu. Reklamační řád ke stažení ve formátu PDF zde

Je-li zákazníkem obchodník, řídí se odpovědnost prodávajícího za vady zboží zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží zaslaného spotřebiteli pomocí dopravce či osobně vyzvednutého na prodejně je:
Avonnest, Bedřich Špinka, Sibiřská 369, 403 31 Ústí nad Labem. Reklamační formulář ke stažení na konci stránky.

Vše o vrácení a reklamaci neleznete zde.

 

V případě, že zboží jeví v okamžiku doručení viditelné známky poškození, je zákazník oprávněn zboží nepřevzít. Po převzetí je zákazník povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách telefonicky či na e-mailovou adresu info@avonnest.cz.

Pro řádné vyřízení reklamace je zákazník povinen doručit reklamované zboží dodavateli, a to poštou (jako obchodní balík), případně osobním doručením, a to na adresu uvedenou výše. Reklamované zboží nelze zaslat na dobírku. Zákazník je povinen při uplatnění reklamace předložit stručný popis závady. Zákazník je povinen oznámit prodávajícímu vadu bez zbytečného odkladu, poté, co ji mohl při dostatečné péči zjistit.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne jinak.

Prodávající odpovídá zákazníkovi, že věc při převzetí nemá vady.  

Právo zákazníka z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při předání zboží, i pokud se vada projeví až později. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

V případě, že se po převzetí zboží zákazníkem vyskytnou v záruční době vady zboží, může zákazník uplatnit svou oprávněnou reklamaci.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí výrobku zákazníkem. Na zboží je poskytována záruka odpovídající povaze zboží. Záruční doba je uvedena na obalu výrobku, není-li záruka na obalu výrobku uvedena, pak činí 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí zákazníkem, a které se projeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nesprávným zacházením nebo běžným opotřebením.

Je-li vadné plnění podstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník právo:

  1. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  2. na odstranění vady opravou věci,
  3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  4. odstoupit od smlouvy.

Zákazník je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li zákazník opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, může zákazník požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nezvolí-li zákazník své právo z vadného plnění včas, má práva, která by mu jinak náležela při nepodstatném porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník následující práva:

Jedná-li se o vady odstranitelné, ale vyskytující se opakovaně, nebo jedná-li se o větší počet vad, může zákazník požadovat dodání nové věci či výměnu součásti nebo odstranění vady nebo od smlouvy odstoupit. Jedná-li se o vady odstranitelné a není to neúměrné, může zákazník požadovat dodání nové věci či výměnu součásti nebo odstranění vady. Byl-li by požadavek na dodání nové věci nepřiměřený, zejména jde-li o vadu odstranitelnou bez zbytečného odkladu, má zákazník nárok na odstranění vady. Vždy může namísto uvedených práv volit přiměřenou slevu z kupní ceny.

Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

  1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci, 
  2. použil-li zákazník věc ještě před objevením vady,
  3. nezpůsobil-li zákazník nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
  4. prodal-li zákazník věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí zákazník prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Při dodání nové věci vrátí zákazník prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.

Nárok na uplatnění záruky zaniká mimo jiné v následujících případech:

  1. Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla.
  2. Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
  3. Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
  4. Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
  5. Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
  6. Zboží bylo poškozeno živly.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nákladů na doručení reklamovaného zboží prodejci, a to v podobě poštovného v nezbytné výši. Smluvní strany se dohodly, že prodávající uhradí zákazníkovi účelně vynaložené náklady na doručení reklamovaného zboží prodejci pouze na základě daňového dokladu prokazujícího výši skutečně vynaložených nákladů na doručení.

V případě zániku smlouvy z důvodu oprávněné reklamace výrobku, který byl zcela nebo z části uhrazen prostřednictvím bonusové poukázky, bude zákazníkovi připsán nový bonus ve výši odpovídající částce, která byla na úhradu oprávněně reklamovaného výrobku z bonusu započtena.

V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

 

 

KE STAŽENÍ:

 

Máte otázky? Neváhejte a napište nám.

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: