Vrácení / reklamace zboží

VRÁCENÍ A REKLAMACE ZBOŽÍ

   Vrácení na prodejně Avonnest

Výhody

  • Předání zdarma
  • Okamžité vyřízení
  • Osobní přístup
  • Bez omezení velikosti zboží

Nevýhody

Postup vrácení:
  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
  2. Zboží přineste na naší prodejnu AVONNEST. Připravte si číslo objednávky nebo kopii prodejního dokladu. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz. V případě reklamace sepíšeme reklamační list a začneme zpracovávat reklamaci.
    Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

   Vrácení přes Zásilkovnu

Výhody

  • Jednoduchost
  • Dostupnost po celé ČR
  • Levněji než u jiného dopravce

Nevýhody

  • Vzhledem k charakteru našeho zboží povětšinou nic.
  • Pozor aby maximální součet všech tří stran zásilky je 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 50 cm. Maximální hmotnost je 10 kg. Minimální rozměry zásilky jsou 10×7×1 cm.
Postup vrácení:
  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
  2. Vyplňte ručně Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a přiložite ho do balíku, nebo ho oskenované (čitelně vyfocené) zašlete na email info@avonnest.cz.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna viz. pár řádků výše.
  4. Vložte do košíku a zaplaťte Podání VRATKY - REKLAMACE Zásilkovna.
  5. Po zaplacení a připsání platby Vám bude na email automaticky zaslán kód.
  6. Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN , který Vám přišel do emailu a číslo objednávky, nebo jméno zákazníka na koho byla objednávka vedena.
    Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
  7. Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, potvrdíme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz. V případě reklamace potvrdíme přijetí balíčku a zpracovánání reklamace.
    Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

   Vrácení přes DPD

Výhody

  • Předání zdarma
  • Bez omezení velikosti zboží

Nevýhody.

  • Cena od 129,- Kč
Postup vrácení:
  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
  2. Vyplňte ručně Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a přiložite ho do balíku, nebo ho oskenované (čitelně vyfocené) zašlete na email info@avonnest.cz.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
  4. Zásilku zašlete pomocí dopravce na adresu:
    Avonnest
    Bedřich Špinka
    Sibiřská 369
    403 31  Ústí nad Labem
    tel.: 604 335 555 | email: info@avonnest.cz
  5. Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, potvrdíme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz. V případě reklamace potvrdíme přijetí balíčku a zpracovánání reklamace.
    Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

 

 

 

 

Časté dotazy

Trvá 14 kalendářních dnů (nikoliv pracovních).
Začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Pro dodržení lhůty je klíčové, kdy jste nám své rozhodnutí o záměru zboží vrátit sdělili (vyplněním online formuláře, odesláním emailu nebo odeslaním balíku s průvodním dopisem).

Zvolte vhodnou krabici s ohledem na rozměry a hmotnost zboží. Krabice by vždy měla být s rezervou minimálně několika centimetrů větší než zboží, aby bylo možné kraje vyplnit vhodným tlumícím materiálem. *informace o zabalení převzaty od firmy Zásilkovna
inside

Prostor v krabici vyplňte tlumícím materiálem tak, aby se zboží v krabici nemohlo pohybovat.

content

Do balíku vložte fakturu a vyplněný formulář odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.

areas_1

 

Všechy strany balíku přelepte lepicí páskou, aby nedošlo k rozlepení během přepravy.

seal

Zásilkovna:

Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.

maximalni vaha

Maximální hmotnost je 5 kg.

rozmery

Maximální rozměry

Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky je 120 cm

  1. Zakupte si pro Vás výhodnější službu na vrácení balíku - Podání VRATKY - REKLAMACE Zásilkovna
  2. Po zaplacení služby a ověření platby, Vám přijde na email i SMS kod pro vrácení.
  3. Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků - podací místa.
  4. Sdělte obsluze kód z SMS či emailu a jméno na koho byla zásilka původně odeslána.
  5. TO JE VŠE :) O vše ostatní se potaráme my.

Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku! 
Je na něm uvedeno číslo zásilky, které nezbytně potřebujeme pro případnou komunikaci s přepravcem.

Přepravce DPD:

Na stránce DPD Z ruky do ruky si vpylňte formulář a objednejte dopravu.

Zboží pošlete naši prodejnu:

Avonnest
Kontaktní osoba: Bedřich Špinka
Sibiřská 369
403 31 Ústí nad Labem

NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ JINÝM DOPRAVCE ANI NA DOBÍRKU TAKOVÉ ZBOŽÍ NEBUDE PŘIJMUTO.
Naše společnost akceptuje vrácení, přes námi nabízené dopravce, vzledem k ověřeným a bezproblémovým službám. Pokud by na Vaší straně nastal problém se zasláním prosím zavolejte nám na číslo 604 335 555. Rádi Vám z odeláním pomůžeme. 

Pokud zboží vrátíte osobně na prodejně, můžete dostat peníze ihned.
V případě vrácení na váš bankovní účet odesíláme peníze běžně do 5ti pracovních dnů od obdržení a zkontrolování zásilky na naší prodejně, nejpozději do 14 dnů.

Výrobek můžete bezplatně vrátit na kterékoliv naší prodejně.
Pokud využijete odeslání zásilky dopravcem (Zásilkovna, DPD), náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Pokud vám dorazilo poškozené zboží, co nejdříve nám tuto skutečnost nahlaste.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů - neplatí pro kosmetiku. U kosmetiky NELZE odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14dní z hygienických důvodů. Pro ověření snášenlivosti a funkce slouží testovací vzorky, které jsou dostupné v e-shopu. Dále neplatí pro jakékoliv produkty vybalené, nebo očividně použité (parfém vybalen z celofánu, tělové a jiné krémy). O vrácení zboží či reklamaci nás vždy předem informujte na emailu info@avonnest.cz.

Pokud jste výrobek zakoupil v našem internetové obchodě jako spotřebitel (nemáte na faktuře uvedeno IČ), máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Tohoto práva můžete využít ve chvíli, kdy vám výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo neodpovídá vašim představám.
Vzhledem k povaze zboží nabízeného v internetové prodejně Avonnest (kosmetické produkty), U kosmetiky NELZE odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14dní z hygienických důvodů. Pro ověření snášenlivosti a funkce slouží testovací vzorky, které jsou dostupné v e-shopu. Dále neplatí pro jakékoliv produkty vybalené, nebo očividně použité. O vrácení zboží či reklamaci nás vždy předem informujte na emailu info@avonnest.cz.

V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.