Často kladené otázky

Výběr nejčastějších otázek zákazníků.

Související s produktem

Odpověď: Většina produktů s přívlastkem "momentálně vyprodáno" je znovu naskladněna po 7 dnech. Pokud výrobek nelze doskladnit od výrobce je z E-shopu označen "vyprodáno" či zcela stažen. Obvykle aktualizujeme stav dostupnosti našich produktů, alespoň jednou týdně. Doba doskladnění závisí na výrobní a dodací době dodavatelské společnosti.

Odpověď: Složení kosmetiky bývá vypsáno pod jednotlivými produkty, Prosím, mějte na paměti, že se složení výrobků může měnit. Nejaktuálnější složení naleznete na obalu výrobku. Ověřte si prosím toto složení před použitím. Nejnovější složení produktu si v případě potřeby nechte ověřit u nás na emailu info@avonnest.cz. Rádi pro Vás tuto informaci v co nejkratší době dohledáme.

Odpověď: Datum výroby produktu je vždy vyraženo na obalu produktu. Datum expirace se udává pomocí značky otěvřeného kelímku period-after-opening s údajem počtu měsíců doporučené spotřeby "od otevření"
Většina kosmetiky je označena datem výroby a 
zavřená vydrží bez jakékoli změny stavu minimálně 30 měsíců.
Druhou variantou je uvedení symbolu přesýpacích hodin a data, do kdy je nutné produkt spotřebovat. Datum je uvedeno ve formátu den/měsíc/rok. Případně místo hodin, je text "spotřebujte do" stejně jako bývá u potravin.  

Související dopravou a platbou

Odpověď: Vaše objednávka bude odeslána v co nejkratší možné době, nejdelé tak 2~3 pracovní den po zpracování platby. Pokud objednáte v pátek, bude zboží odesláno následující týden. Během státních svátků počítejte s určitým zpožděním.

Odpověď: Cena dopravy se odvíjí od váhy objednávky a Vámi vybrané dopravní společnosti. 
Pokud bude Vámi vybratá doprava Zásilkovna a zboží přesáhne váhu 5kg tím Vám bude nabídnuta přeprava hmotnějších zásilek službou firmy PPL, která je pro težší zásilky výhodnější.

Odpověď: Pokud jste zvolili službu Zásilkovna, PPL Parcel Shop či PPL Private zboží Vám po potvrzení odeslání dorazí v rozmezí 1-2 dnů, pokud jste vybrali Balíkovnu od České pošty zboží dorazí v průběhu 1-3 ode dne odeslání. 

Odpověď: Ano, můžeme kombinovat více objednávek. Objednávky provedené ve stejný den obvykle spojujeme. Pokud chcete sloučit objednávky uskutečněné v různé dny (které ještě nejsou odeslány), kontaktujte nás na telefonu 604 335 555 a my je spojíme ručně za vás.

Odpověď: Svou objednávku můžete u všech tří dopravních společností sledovat pomocí odkazu, který Vám přijde v potvrzovacím emailu od nás.

Sledovat zásilku Zásilkovny
Sledovat zásilku PPL Parcel shop nebo PPL Private
Sledovat zásilku Balíkovny od České pošty

Odpověď: U nás můžete využít expresního převodu pomocí tzv. bankovního tlačítka (platba na jedno kliknutí bez nutnosti vyplňovat údaje): Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, mBank, Raiffeisenbank, Fio banka. Přes platební bránu přímo online, nebo z Vašeho internetového bankovnictví na účet 99998551/2010 pod vs "vaše číslo objednávky"

Odpověď: AnoJako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká. Více informací jak vratit zboží naleznete na stránce Vše o nákupu.

 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám.

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: